Koja je najveća klopka našeg podsvjesnog uma?

Sigurna sam da svi koji ste se susreli na bilo koji način s radom na sebi, što god on u vašoj definiciji prestavljao, došli ste do trenutka kada vam se učinilo da puno toga znate, sve počinje izgledati dosadno, jednostavno i pomalo blesavo a zapravo, ništa se konkretno ne događa. Pa kako to?

U čemu je kvaka?

Želja da mijenjate posljedicu i brzo fiksirate nered u svom životu je isto kao da ste se razbili skokom s nebodera a onda odlučili otvoriti padobran.

Kako onda postići preokret u načinu razmišljanja do trajnih rezultata?

Dopustite mi da vam pokažem moje viđenje cijele ove priče.

I sama sam na početku svog osobnog razvoja, a on za mene znači podizanje ljestvice vlastite svjesnosti da stvari naučim gledati kroz svoje a ne tuđe naočale, shvatila da sam u jednom trenutku prikupila stotine i stotine odgledanih videa i desetke pročitanih knjiga. Međutim, moja stvarnost je pokazivala da prikupljeno znanje „ne funkcionira“ jer sve je izgledalo jednako kao i prije.

U čemu je kvaka?

Na razini želje, imamo potrebu nešto promijeniti. Naš podsvjesni program/uvjerenje po kojem funkcioniramo, tome se opire. Bilo da je to odnos prema zdravlju, odnos s partnerom, financijska situacija ili nešto peto. Međutim, zaboravljamo ili nemamo svijest o tome, da je situacija koja nam čini nelagodu i koju želimo čim prije promijeniti, samo posljedica. U tome je kvaka.

Ljudi žele promijeniti posljedicu. Žele se maknuti s tog mjesta i nemalo puta, završe u sličnom odnosu ili situaciji od koje su pobjegli. Da bi se stvari trajno pomakle na bolje, nužno je djelovati na uzrok pojedinog. Pojednostavljeno to znači, način našeg razmišljanja koje nas je dovelo do točke koja nam se ne sviđa. Zbog toga, konkretna koliko god bila kvalitetna znanja, neće donijeti promjenu sve dok se ne promijeni mentalni obrazac koji nas je doveo tu gdje smo sada. Taj uzrok spava u našoj podsvijesti.

Do njega nije lako doći, jer se ušuškao već nekoliko desetljeća u našu podsvjest i neće dozvoliti da ga se uznemirava. Trenutak kada krenete dirati u podsvjest i vjerovanja koja su tamo pohranjena i koja su dovela do situacija kojima se opiremo i želimo ih mijenjati, naš primitivni um će se aktivirati da nas „zaštiti“ od potencijalne promjene plasirajući nam učenja, metode ili tehnike koje primjenjujemo ili se tek spremamo primjeniti,  kao  super glupe, jednostavne, već poznate i dosadne.

Želja da mijenjate posljedicu i brzo fiksirate nered u svom životu je isto kao da ste se razbili skokom s nebodera a onda odlučili otvoriti padobran.

Stvarna promjena tražit će malo veći angažman. Malo veća odricanja i malo veći napor. U vremenskom, energetskom i svakom drugom pogledu. Oni koji su spremni platiti tu cijenu, oni će svjedočiti i drugačijim rezultatima.  Niti jedna osoba to ne može učiniti za nas. Mi smo svoj početak i kraj i u toj spoznaji, morat ćemo zasukati rukave. Ljudi često kažu: „Za mene metoda ne fukncionira“.

Moguće je da različite metode imaju različit učinak na svakoga od nas, moje je pitanje samo, koliko puta ste nešto pokušali dok ste zaključili da ne funkcionira? Obično možete nabrojati na prste jedne ruke. Nedovoljno. Obrasci po kojima živimo, funkcioniraju na principu čeličnih lanaca i neće biti dovoljna dva tri trzaja da bi se oni prekinuli.

Kako onda postići preokret u načinu razmišljanja do trajnih rezultata?

Prvo se obvežite da ćete dati sve od sebe da ustrajete u svojoj promjeni. Potrebno vam je samo 30 dana ustrajnosti. Budite spremni da će se dogoditi posustajanja, negdje oko petog dana. Na vama je da prije nego se dogode, sebi date dovoljno jak razlog zašto želite promjenu. On će vas vratiti u tračnice na pravi put. Za mene je to bila moja kćer. Pitala sam se : Ako sutra odem, što bi htjela da kaže ljudima kada ju pitaju kakva je bila tvoja mama? Htjela sam da kaže: „Bila je uporna i hrabra“. Meni je bio dovoljan razlog, da postanem takva mama i nikada ne odustanem na putu svoje mentalne transformacije iz žrtvenog janjca do svjesnog managera svog života.

Odredite si dnevni plan promjene. On bi trebao uključivati:

Mentalni trening

Emocionalni trening

Duhovni trening

Sportski trening

Akcijski trening

Na svim aspektima je nužno raditi paralelno inače će najslabija karika punkuti i vratiti vas na početak.

U nastavku je plan za koji znam da donosi rezultate i koji je dio mog „A3“ autorskog programa Awakening-Action Achieving. Vjerujem da će nekima od vas služiti.

5:30 – 5:35 – Afirmacije za početak dana (mentalni)

5:35-5:45 zahvalnost prije ustajanja (emocionalni)

6:00 – 6:30 trčanje – sport (sportski)

6:45 – 7:00 meditacija za početak dana (duhovni)

8:00 – 15:00 radni dan – konkretni zadaci (akcijski)

Pauza između 12-13.00 za 5 minutnu meditaciju povezivanje uma i srca koja će vam dati novu svježu energiju. Ovu meditaciju imate na mom youtube kanalu Zdrave Misli.

U konkretnim zadacima u 8:00 bez odgađanja i bez potrebe da pamtite sve i svašta, napišite što je to što trebate odraditi da bi se osjećali svrsishodno, ispunjeno, proaktivno, zadovoljno, uspješno, ponosno na sebe .. što je to konkretno?

Napišite te zadatke na papir. PAZITE! Ovdje se skrivaju saboteri zvani – ne moram zapisivati.. zapamtit ću..  .znam …) Zapisivanje će vam dati osjećaj olakšanja. (papir misli za vas i gura vas naprijed . Pomaže vam štedjeti energiju i držati fokus bez distrakcija koje crpe energiju). Ujedno, ako svoje zadatke zapišite s puno emocije na način kao da ste ih već odradili, na taj način ubrzat ćete i sumjeriti kretanje ishoda kojem želite svjedočiti.

Ne postoje uspješni i neuspješni ljudi. Postoje samo ljudi koji su ustrajali i oni koji su odustali.

Tekst: Maja Prović

- Advertisement -

popularno